INBJUDAN
Om ni vill delta så maila mig Linus lasklinus ( a ) gmail.com . Skriv även om ni kommer köra dit, ifall ni kan plocka upp någon i schackhuset 9.30 eller om ni vill bli hämtade utanför schackhuset 9.30.
Schackklubben bjuder på startavgift och mat för spelare (kycklingköttbullar med pastasallad), skriv om ni inte vill ha deras mat, om ni kommer äta någon annanstans. Om föräldrar vill äta där så får ni själva betala och anmäla att ni vill äta där till Roland.
|